torsdag 16 januari 2020

"فصل سرنگونی و کُدهای وزارت اطلاعات" .امیر کارگر


"فصل سرنگونی و کُدهای وزارت اطلاعات"
فقط دو طیف از افراد نتوانسته اند شرایط سرنگونی آخوندها را درک کنند. طیف نخست، عافیت جویان مرعوب شده از نعره های توخالی رژیم، و طیف دوم، ابلهان مجذوب شده به مانورهای تبلیغاتی پوشالی آخوندها می باشند. اولی ها معدود ذلت پذیرانند و دومی ها تعدادی از بسیجی ها و مزدوران این حکومت.
بقیه، چه خامنه ای، چه سران سه قوه و دستگاههای امنیتی، وچه دوستان و شرکا و لابی ها، و چه دشمنان رژیم، به سرنگونی این حکومت باور دارند.
انقلابیون و آزادیخواهان، همراه با سیل خروشان خلقشان، لحظه ای برای نابودی این رژیم و محاکمه سران و سرکوبگران این حکومت درنگ نمی کنند، اما آیا آن دستۀ دیگر، به رهبری وزارت اطلاعات ساکت می نشینند؟
آیا راه اندازی صدها کانال تلویزیونی فارسی زبان لوس آنجلسی و اروپایی و عربی ساکت می شوند؟
آیا مأموران وزارت اطلاعات با عنوان خبرنگار یا تحلیگر، جا سازی شده در رادیو تلویزیونهای بی بی سی، من وتو، ایران اینترنشنال، فردا، صدای آمریکا....، دیگر مانند سابق از رژیم ولایت فقیه دفاع نمی کنند؟
آیا سفیران صادراتی رژیم، تحت نام روشنفکر و پژوهشگر و دانشمند و القاب دیگر، درپوش اپوزیسیون دکانشان تخته می شود؟
جواب تمام این سئوال ها و بسیاری دیگر از این دست، با توجه به تجربۀ شناخت دستگاه های امنیتی دیکتاتورهای ضد بشری و بخصوص نازیها در آلمان و ساواک در ایران تا لحظۀ نابودی شان، " منفی " می باشد.
آیا آنها کمافی السابق باز هم بطورعلنی و آشکارا از رژیم جنایتکار آخوندی حمایت می کنند؟
باز هم جواب " منفی " خواهد بود.
ساده لوحانه است اگر که فکر کنیم، وزرات اطلاعات و مزدوران و مماشاتگران و لابی هایش، بر خلاف حرکت سیل و طوفان های بنیان کَن سرنگونی فعالیت می کنند.
مسلماً آنها در همراهی با اعتراضات و امواج قیام ها، با مردم همراه می شوند تا بتوانند در زمان لازم آن را منحرف سازند.
بطور مثال همراهی وزارت اطلاعات با معترضان دربعضی از تظاهرات ها با شعار سوختۀ " رضا شاه روحت شاد " را دیده ایم.
همچنین در بسیاری از کانال های تلویزیونی شیخ پرست از جمله بی بی سی و من و تو و یا ایران اینترنشنال، با نشان دادن قیام ها، مفسری و یا تحلیگری کوک شده را می آورند تا بگوید: " قیام های مردم ایران حق است (حرف درست برای فریب مردم)، اما افسوس که این تظاهرات ها، بی رهبر است( مأیوس کردن مردم برای بقای رژیم) ".
تبلیغات و برنامه هایی از این دست، و یا پخش فیلم و کلیپ های افراد مرده ای چون رضا قلدر و فرزند بی خاصیتش و یا بختیار نوکر بی اختیار...، و بعد هم اجیر کردن چند مفتخورکه مثلا بعنوان مردم عادی، با دیدن کلیپ ها، مرتب آه و اوه و خدا بیامرز بگویند، دقیقاً در راستای همان فعایتهای وزارت اطلاعات جهت منحرف کردن هدف مردم و به یأس و انفعال کشیدن آنها می باشد.
اگر حتی اعتراف سران حکومت را هم نشنیده بگیریم، شعارها، خیزشها، هماهنگی ها و تمام حرکتها در این قیامها، بخوبی نشان داده اند که این قیام ها، هم سازمانده و هم رهبری کننده داشته و دارد و به تبع آن، تشکیلاتی آن را هدایت می کند که با شناخت عمیق و دقیق از قانونمندی های انقلاب، تا به حال شرایط را به نفع مردم و به ضرر رژیم پیش برده و از این به بعد نیز پیش خواهد برد. این حقیت، مورد اذعان تمام کارشناسان، سیاستمداران و خبرگزاریهای بی طرف می باشد.
بنابراین وظیفه و مسئولیت هر فرد انقلابی و آزادیخواه، آگاهی رسانی و هشیاری به مردم جهت دوری جستن از این رسانه های وابسته به رژیم و گرفتن اخبار و تحلیل و خط درست مبارزه در اوج انگیزه و توان انقلابی از منابع اصلی، یعنی اپوزیسیون برانداز و در رأس آن مجاهدین و شورای ملی مقاومت می باشد.
امیر کارگر
14 ژانویه 2020

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar