fredag 28 september 2018

ششمین روز اعتصاب سراسری رانندگان کامیون/ بازداشت دهها تن از رانندگان .


ششمین روز اعتصاب سراسری رانندگان کامیون/ بازداشت دهها تن از رانندگان 

ششمین روز اعتصاب سراسری رانندگان کامیون/ بازداشت دهها تن از رانندگان
پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۸

بر اساس تصویرها و ویدئوهای منتشر شده در شبکه ‌های اجتماعی، روز پنجشنبه 5 مهر، رانندگان کامیون و ماشینهای سنگین در شهرهای تمامی 31 استان ایران دست به اعتصاب و پارک کردن کامیونها در پایانه ها و یا حاشیه جاده ها زدند. برخی از شهرهایی که اعتصاب کامیون رانان در آن صورت گرفت چنین است:
سبزوار ، کوار اکبرآباد (استان فارس)، سنندج، کامیونهای پتروشیمی اراک، تانکرهای ابرسانی اصفهان، دیواندره، ملایر، یزد، زرين شهر ، نائین، اصفهان، ارومیه، شهرکرد، نجف آباد، قم، اراک، نیشابور، سربندر، تهران، ساوه، ابهر، محمودآباد، عسلویه، تبريز، اردستان، فردیس کرج، دزفول
همزمان با ششمین روز اعتصاب سراسذی کامیونداران، بیدادستان عمومی و ضد انقلاب قزوین ضمن تهدید رانندگان گفت: «افرادی که موجب مزاحمت و اختلال در زندگی مردم [ولایت فقیه] می‌ شوند متخلف هستند و با آنها برخورد می‌شود که تا امروز ۱۵ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.» (ایلنا)
روز چهارشنبه ۴ مهر، معاون اجتماعی نیروی سرکوبگر انتظامی استان فارس از بازداشت «۲۲ نفر از مخلان نظم و تعدی ‌کنندگان به کامیونها در جاده ‌ها و محورهای مواصلاتی این استان» خبر داد. او گفت اقدام این افراد «هنجارشکنانه» بود است. (رادیو زمانه)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar