måndag 17 februari 2020

چرا رای مردم ایران سرنگونی است؟... امیر کارگر.

چرا رای مردم ایران سرنگونی است؟
هر ملتی، زمانی شایستگی برخورداری از آزادی و عدالت را پیدا می کند، که بتواند به آگاهی و شناخت از آن ارزشها برسد. مسلما انتظار دست یافتن یکسان و همزمان به آگاهی و شناخت ارزشهای متعالی درعامۀ مردم، انتظار و توقعی بیهوده و غیر علمی می باشد.
اما اساسی ترین مسئولیت عنصر متعهد و پیشتاز هر جامعه ای تبلیغ و ترویج این ارزشها و عمل کردن به آنها، با پرداخت هزینه آن و بدون چشمداشت می باشد.
ما ایرانیان، نه تنها از این قائده مستثنی نیستیم، بلکه در شرایط فعلی، به مراتب بیشتر از ملت های دیگر محتاج رسیدن به آگاهی می باشیم. این مهم، بدون شناخت درست و عمیق از معانی واقعی واژه ها در عمل، و پرداخت بهای حفاظت از حرمت آنها میسر نخواهد بود.
وقتی صحبت از پرداخت هزینه می شود، معنایش آن است که راه دلالان واژه فروش و فرصت طلبان واژه رنگ کن بسته، و در میدان عمل واقعی در رویارویی با اهریمنان و جنایتکاران ودیکتاتورهای زمان، فقط هَل مِن مبارز، در وسط میدان کارزار طلب می گردد، و برای آزادی وسعادت ملت، دیگر جایی برای پخش شعارهای پوچ و تو خالی و بی هزینه و فرصت طلبانه و دغلکارانه، از بلندگوهای شاه و شیخ گونه باقی نمی ماند.
در چنین شرایط حساس و خطیری، شرط اول برای آگاه شدن به عمق معنی هر واژۀ ارزشمندی، دوری جستن از ادبیات طلبکاری و حق به جانبی منحطِ آقا و آقازاده و شاه زاده و سرور و ارباب پروری و.....بوده، و همچنین نیفتادن در دامِ فرهنگهای بنده و برده و صغیر و رعیت سازِ ارتجاعی- استعماری می باشد.
برای روشن شدن مطلب، لطفا به مصاحبۀ ظریف با خبرنگار " ان بی سی " توجه فرمائید!
ظریف بعنوان سخنگوی دیپلماتیک یک حاکمیت جنایتکار، قاتل، دزد و....که باید در مقابل رفتار حاکمیتش جوابگو باشد، برعکس، از همۀ دنیا طلبکار بوده و هیچ مسئولیتی در رابطه با جنایتهای حکومت مطبوعش را نمی پذیرد.
عصارۀ کل مصاحبه اش این است که: ما نه تنها برای انجام جنایتهایمان به هیچکس پاسخگو نیستیم، بلکه اولا از همۀ دنیا طلبکاریم، و دوما مقصر اعمال و رفتار زشت و بد و غیر اخلاقی وضد بشری تمام کارهایمان، نیز دیگرانند!
مضمون چرندیات ظریف این است : دلیل این که ما به هواپیما شلیک کردیم و بیش از ۱۷۰ نفر انسان را در کمتر از چند ثانیه پودر کردیم، فضای جنگی است که آمریکا ایجاد کرده بود. (انگار آمریکا حدود ۲۰ موشک همان شب شلیک کرده بوده است!؟) . جعبه سیاه پیش ما می باشد. توانایی باز کردن و خواندن آن را نداریم، به هیچکس، حتی صاحبش هم تحویل نمی دهیم، مقصر دیگرانند که تکنولوژی شان را به ما نمی دهند تا آن را باز کنیم.
حالا در نظر بگیرید که اروپا یا آمریکا، این تکنولوژی را هم در اختیار این تروریستها بگذارند، فردایش اعلام می کنند، مکالمات ثبت شده در جعبه سیاه به هیچکس رتباط ندارد، چون مکالماتی است بین ما و کشته ها.
حدود پنجاه سال، مردم ایران تحت سیطرۀ ادبیات زور گویی شاه، در اسارت بودند، و بعد از سرقت انقلاب شکوهمندشان، بیش از چهل سال است که شاهد شدت یافتن همان ادبیات، توسط آخوندها و ارگانهای سرکوبگرشان، در تمام زوایای زندگیشان می باشند.
چهل سال است که رژیم، با گرفتن و زدن و کشتن و دزدیدن و تجاوز کردن و دروغ گفتن و خیانت کردن حکومت می کند و با دریدگی حیرت آوری، آن چنان طلبکار مردم هم می باشد که علنا می گوید: حتی اگراز ما هم خوشتان نمی آید، باید در انتخابات شرکت کنید و رای بدهید!؟
درست مانند حکومت شاه، آشکارا بیان می کند که، اگر این ملت چند ده میلیون نفری، از مافیای غارتگر و آدمکش ما خوشش نمی آید، میهن و خاک و خانه و کاشانه و خانواده و دوستان و عزیزان خود را برای غارت ما بگذارد و برود.
حال آیا جواب و انتخاب مردم ایران زمین می تواند چیزی جز " سرنگونی " باشد؟
تقدیم صدها هزار شهید، در اعدامها ودر قتل عامها ودر قیامها و هزاران زندانی، از سال ۱۳۶۰ تا همین امروز، توسط مردم ایران با مبارزه و مقاومتشان، دلیل کافی و مستندی بر آگاهی و آمادگی این ملت برای سرنگون کردن رژیم و رسیدن به آزادی و دوموکراسی می باشد.
مردم ایران از مرحلۀ تحریم انتخابات و شرکت نکردن در این خیمه شب بازی، سالهاست که عبور کرده اند. آنها همچنین به دلیل مردود دانستن کلیت نظام، در حمایت از جناح مغلوب و تٲئید نشدۀ حکومت، فریب شعارهای یواشکی و عشوه آور "رای بی رای"، درمقابل شعار (#رای_من_سرنگونی) نخواهند خورد و بی نظر و بی طرف و بی رای نخواهند بود.
رای مردم ایران، سرنگونی به دست خودشان و انتخاب یک حکومت مردم سالار جمهوری در جدایی دین از دولت و به دور از هر گونه دیکتاتوری و نفوذ مهرۀ استعماری برای آینده ایران می باشد.
مردم ایران یکبار، دیکتاتوری سلطنتی را به زباله دان تاریخ فرستاده اند، و امروز در حال دفن کردن دوقلوی ناپاک دیکتاتور مذهبی اش، و آزادی ایران زمین برای همیشه می باشند.
امیر کارگر

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar