torsdag 19 december 2019

" قیام میلیونی" یا شارلاتانیزم! امیر کارگر.


" قیام میلیونی" یا شارلاتانیزم!
این روزها عده ای روشنفکر همه چیزگرا، تحت نام محقق و دانشمند و پرفسور و استاد و دکتر و مهندس و بسیاری از القاب دیگر که مجریانِ به دنبال نام و نان تلویزیونی برایشان تدارک می بینند، سیاسی شده و تزهای عجیب و غریبی بیرون می دهند، که نهایتا همگی به یک اتفاق کلام ختم می شود، و آن این که:
راه مقابله با این رژیم "قیام میلیونی" یکهوئی (ناگهانی) می باشد.
آنها هیچ برنامه ای برای برپایی یهوئی این قیام و یا بعد از این قیام هم هرگز ارائه نمی دهند. فی المثل اگر از آنها بپرسی که، زمانی که رژیم نیروهای سرکوبگرش را در گوشه گوشۀ شهر جاسازی کرده است و جمع کوچکی را یا دستگیر می کند و یا به گلوله می بندد، چطور جمعیت، یهوئی، میلیونی می شود؟ و یا اگر رژیم این قیام را به گلوله و توپ بست، بعدش چه باید کرد؟ جواب مشخصی ندارند.
اگر کمی با دقت به چندین گفتگو و تحلیل این قارچ جماعت سر برآورده از رطوبت اعتراضات و قیام ها، توجه کنیم، متوجه می شویم که این افراد بدلیل این که اهل پرداخت هیچ رقمی هزینه نیستند، بدون شناخت قانونمندی های مبارزه و تحلیل درستی از شرایط و موقعیت مردم و دشمن آنها، صرفا برای بی عملی خود و چنگ در چنگ دشمن نشدن، بدون کوچکترین مقدمه و زمینه سازی، رۇیای حضور ناگهانی یک جمعیت میلیونی، جهت پناه گرفتن خود در بین آنها را در سر می پرورانند و دیگر هیچ.
چیزی که بقول فرانسوی ها خاص "شارلاتان های" فرصت طلب می باشد.
آنها به هیچ وجه نمی خواهند و نمی توانند بفهمند که کانون های شورشی، دقیقا تولد یافتۀ یک ضرورت تاریخی برای برپایی یک ارتش آزادیبخش و مهیا ساختن فضای قیام میلیونی در این گونه شرایط می باشد.
امیر کارگر

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar