tisdag 24 december 2019

۱۶ آذر و سربازان بدنام امام زمان! ‎......سیامک دهقانی.

۱۶ آذر و سربازان بدنام امام زمان! ‎

 سیامک دهقانی
December 23, 2 
December 23, 2019
۱۶ آذر و سربازان بدنام امام زمان! ‎
همه می دانند که با سه برابر شدن قیمت بنزین توسط رژیم آخوندی - اسلامی و بدنبال آن، شروع اعتراضات آبان ماه ۱۳۹۸ سردمداران هار و درنده خوی‌حکومت اسلامی، اینترنت را بیش از یک هفته قطع کردند، تا با خیال تخت ، توده های ستمدیده و زجرکشیدهٔ ایران را قتل عام و کشتار کند و خلاصه هر کاری که دلشان خواست با معترضین انجام دهند !
باری ، لات و لوت های سپاه و بسیج و نیروهای لباس شخصی و ... بعد از بخاک و خون کشیدن قیام سرتاسری خلق‌های تحت ستم‌‌ ایران‌، برای عادی جلوه دادن شرایط، ماشین ‌تبلیغاتی خود را بکار انداختند تا بلکه عده ای را در  داخل و خارج سرکار بگذارد و در راستای سیاست های خود به کار گیرند! ترفند امسال رژیم برای رد گم کنی افکار بخشی از مردم‌این بود:
اجازهٔ  برگزاری مراسم ۱۶ آذر ‌‌(روز دانشجو ) به عده ای از باصطلاح دانشجویان چپ و کمونیست ‌و سپس پخش مفصل  قطعنامه ها و شعارهای کلی و بی خاصیت آنها توسط  شانه ای وابسته به حکومت اسلامی !!!! این حقهٔ آخوندی نشان داد که جمهوری اسلامی در عرض این چهل سال در عرصه مدیریت و هدایت بخشی از نیروهای باصطلاح مخالف خود بسیار کار کشته وخبره شده است!
مثلا در مراسم‌ ۱۶ آذر امسال دانشجویان “چپ” و بسیجی ضمن سردادن شعار : نان، کار، آزادی - ادارهٔ شورایی” !!! با صدایی غراء و بلند شعارهایی هم بر علیه سازمان مجاهدین خلق ایران و بچهٔ شاه و خاندان پهلوی سردادند! همانطور که بعضی ها می دانند در حال حاضر سازمان فداییان اقلیت، رضا مقدم و حزب توده با پس و پیش کردن واژهٔ نان و کار،!شعارهای  بالا را تکرار می کنند.

مثلا اقلیت می گوید کار، نان، آزادی و حزب توده و رضا مقدم می گویند نان، کار، آزادی !!! و همین جابجایی کلمات در گذشته ای نه چندان دور  باعث درگیری لفظی و قلمی اقلیت ‌‌ و رضا مقدم شده بود و داشت به یک ۴ بهمن دیگر‌ ختم می شد که خوشبختانه با کوتاه آمدن رضا  ماجرا به خیر و خوشی گذشت و کسی کشته و مجروح نشد !
 به هر حال، سردادن شعارهای ضد مجاهدین خلق و خاندان مرده و پوسیدهٔ پهلوی، باعث‌ذوق زندگی کمونیست های اینترنتی و دنیای مجازی شد و عده ای این موضوع را نشاندهندهٔ  مرزبندی جنبش دانشجویی با مجاهدین خلق و پهلوی چی ها دانستند! حقیقتا که خرفتی و کم عقلی هم حدی دارد! این روی دوستداران شعارهای قشنگ و بی خاصیت،  بدون اینکه از خود سؤال کنند که چرا رژیم اجازهٔ برگزاری ۱۶ “آذر سرخ و کمونیستی” را صادر کرد ولی، به عده ای نویسندهٔ پر سن و سال و تنها و غمگین که قرار بود برای سالگرد قتل های زنجیره ای مراسم برگزار کنند، اجازهٔ چنین کاری را نداد؟ولی به دانشجویان سهمیه ای اجازهٔ برگزاری ۱۶ آذر سرخ را داد!!!  جالب اینجاست که عده ای  از فرط مجاهد‌ستیزی، حتی حمید تقوایی لیدر حزب کمونیست کارگری را هم به خاطر انتقاد از بعضی شعارهای ۱۶ آذر سیاه ۹۸ به دهها صفت عجیب و غریب آلوده نمودند که حقیقتا باعث خوشحالی سربازان امام زمان و طراحان مراسم‌۱۶ آذر امسال شدند!
پس، تا وقتی که بخشی از نیروهای مخالف  رژیم از درک و فهم طرح و‌برنامه ها و سیاست های جمهور ی اسلامی عاجز و درمانده اند، حالا حالاها!!! این دشمن قهار و جنایتکار بعنوان سگ زنجیری امپریالیسم سرکار است و  به صغیر‌ و کبیر هم رحم نمی‌کند !


سیامک‌دهقانی 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar