söndag 30 juni 2019

ضربه به منافع مردم ایران !.....امیر کارگر.

ضربه به منافع مردم ایران !
اخیرا شاهدیم که دستگاه ها و بلندگوهای داخلی و خارجی رژیم ، تحریم سپاه تروریستی و بیت العنکبوت جنایت خامنه ای را ، به نام ضربه به ملت ایران در بوق کرده و با فرستادن پرستوها و کلاغ های سیاسی وزارت اطلاعات در شبکه های وابسته ، به قارقار کردن مشغول شده اند .
برهیچ انسان آگاه و عاقلی پوشیده نیست که بنا بر معیارهای رایج درکشورهای متمدن و پیشرفته ، ضربه به منافع شهروندان آن ممالک ، چیزی جز نادیده گرفتن و یا خدشه دار شدن آزادی های فردی و جمعی ، رفاه اجتماعی ، آموزش رایگان ، بهداشت مجانی و …..نمی باشد .
در این کشورهای دموکراتیک ، گاها ما شاهد سقوط دولت های منتخب مردم ، به دلیل ناکارآمد بودن در مقابل بحران های اقتصادیی هستیم که ممکن است ، منافع شهروندان آنها را در معرض خطر قرار دهد. کم رنگ شدن آزادی افراد و احزاب و یا حقوق کودکان و زنان و کهنسالان ، و یا پائین آمدن سطح آموزش مدارس و دانشگاهها ، هر کدام به تنهایی می توانند موجب سقوط دولت در این کشورها گردند.
حال وقتی نگاهی به منافع مردم ایران در این چهل سال بیندازیم ، تنها نتیجه ای که می توانیم بگیریم این است که آخوندها در سرزمینی حکومت می کنند که انگار نه تنها مردمی در آن جا زندگی نمی کنند ، که شهروند به شمار آیند و حقی داشته باشند ، بلکه به دلیل عدم وجود ابتدائی ترین حقوق و آزادی های انسانی ، حتی موجودی به نام انسان و حق و حرمت و کرامتش ، در تحت حاکمیت این نظام فاسد ، موضوعییت و مشروعیتی نداشته و ندارد .
سرکوب نیروهای آزادیخواه و روشنفکر از همان بدو انقلاب ضد سلطنتی ، حمله به تجمعات مجاهدین در روزهایی که تنها خواسته شان آزادی مردم ایران و احترام به حقوق زنان و اقلیت های مذهبی بود ، کشتار بهترین فرزندان مجاهد و چپ انقلابی مردم ایران از همان ابتدا و ادامۀ اعدام و قتل عام آنها ، و در هماهنگی با نیروهای مماشاتگر و استعمارگر و مزدوران بی سر وپای ولگرد ، حمله به پایگاها و قرارگاههای مجاهدین ، و رقاصی بر سر سنگ های شکستۀ آرامگاه پاکترین و شریف ترین سرمایه های مردم ایران ، ترورمخالفان در داخل و خارج از ایران ، و صدها این چنین مواردی ، بزرگترین ضربه به منافع مردم ایران بوده و می
باشد .
اگر خمینی جلاد بزرگترین مدافع منافع روحانیت مرتجع و مفت خور و ایران و ایرانی سوز بود ، که بود . اگر که حاکمیت فاسد و قرون وسطایی آخوندی توانست تمام ثروت مردم را در حساب پس انداز خود و خانواده شان در بانک های خارجی ، و در کوره های جنگ بریزد ، که ریخت ، بی تردید دشمنان قسم خوردۀ او و پس مانده های جنایتکار و دیکتاتور طلبش ، بزرگترین و بهترین مدافع منافع مردم بوده و هستند ، و تا سرنگونی تام و تمام این حکومت و پاک کردن ایران زمین از لکۀ ننگ هر نوع سلطنت فاشیستی و دیکتاتوری ، و سپردن سرنوشت ایران به دست مرمانش ، از پای نخواهند نشست .
حال ، بایستی به پرستوها و کلاغ های دریده وزارت بدنام اطلاعات ، که تحریم ارگانهای سرکوبگر واطلاعاتی و رهبری این نظام را ، ضربه به منافع مردم ایران می خوانند ، همزمان که به قول آقای مسعود رجوی به رهبرشان ، خامنه می گوئیم : برو گمشو ! با قاطعیت به آنها نیز بگوئیم : خفه !
امیر کارگر
۲۹ ژوئن ۲۰۱۹

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar