tisdag 18 december 2018

درماندگی خامنه ای در مقابل خیزش حماسی فولادگران.....مهدی سامع.


درماندگی خامنه ای در مقابل خیزش حماسی فولادگران
کریم سیاحی، گروه ملی صنعتی فولاد اهواز در گردهمآیی روز یکشنبه 25 آذر کارگران گفت: «قدرت کارگر بالاترین قدرته، تهدید کردن نترسین، اگه خواستند زندانی تون کنند بازم نترسید و....».
غريب حويزاوى، يكى دیگر از كارگران اعتصابى فولاد اهواز در روز یکشنبه 25 آذر گفت: «برای خانواده حسین گریه می‌کنی؟ این به درد خودت می ‌خوره! خانواده من روی هواست، با خانواده حسین فرقی نداره! ... منبری که مشکلات مردم رو نگه، چوبی بیشتر نیست!...»
در بطن توفان خیزش کارگران، سخنان کارگران حق طلب، کاخ ظلم و ستم ولی فقیه را به لرزه انداخته است. خامنه ای از سر درماندگی نیروهای سرکوبگر را مامور کرد تا شبانه به خانه های کارگران مقاوم یورش برده و آنان را دستگیر کنند. قدرتنمایی پوشالی ولی فقیه در شرایطی صورت گرفته که فریاد حق طلبی فولادگران اهواز در سراسر ایران شنیده شده و همچنین از مرزهای کشور عبور کرده و به گوش جهانیان رسیده است. اقدام بزدلانه تفنگچی های خامنه ای با پاسخ قدرتمند کارگران در روز دوشنبه 26 آذر روبرو شد. کارگران با وجود استقرار نيروهاى ضدشورش و امنيتى در خيابانهاى مركزى شهر اهواز به قیام دلاورانه خود با شعار؛ کارگر زندانی جمایتت می کنیم ادامه دادند. این حرکت پرشکوه اوج قدرت و آگاهی توده های کارگر را نشان داد.
در رویدادی دیگر غارت شدگان موسسه چپاولگر کاسپین در رشت، مقابل شعبه سرپرستی این موسسه وابسته به سپاه منفور پاسداران با شعار: « پولهای ما گم شده زیر عبا از کشور خارج شده»، تجمع کردند. آنان از جنبش کارگران فولاد حمایت کرده و دستگیری کارگران را محکوم کردند.
رویدادهای 24 ساعت گذشته یک بار دیگر نشان داد که استبداد دینی حاکم دیگر نمی تواند به شکل گذشته و بدون هزینه کلان به حکومت خود ادامه دهد و توده های مردم نیز دیگر حاضر نیستند در خاموشی و تسلیم سرکوب شوند. آنان که برای حق خود قیام کرده اند دشمن اصلی خود را می شناسند و می دانند که معنی واقعی ریاکاری ملاهای حاکم، سرکوب وحشیانه برای چپاول و غارت اموال مردم و جامعه است.
مهدی سامع
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸ دسامبر ۲۰۱۸

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar