fredag 2 november 2018

گززارش خانم صدیقه مالکی فرد از تلاش برای ملاقات با آقای هاشم خواستار .

زارش خانم صدیقه مالکی فرد از تلاش برای ملاقات با آقای هاشم خواستار 


پنجشنبه 10 آبان 1397 ـ 1 نوامبر ۲۰۱۸
با سلام خدمت دوستان و همکاران عزیز
امروز صبح پنج شنبه 10 آبان 97 به دادگاه رفتم که جهت ملاقات با آقای خواستار اجازه ملاقات بگیرم به من گفتند برای بعدازظهر اجازه ملاقات میدهیم و به شما زنگ میزنیم که بیایید.
بعدازظهر گفتند فقط خودتان و پسرتان برای ملاقات بیایید و به هیچ وجه ، احدی همراه شما نیاید والا اجازه ملاقات نمیدهیم.
ساعت 16:30 من و پسرم به بیمارستان رسیدیم ازما خواستند منتظر باشیم ساعت 17:00 گفتند اول پسرش به ملاقات پدرش میرود و بعد شما میروید.
پسرم فقط 5 دقیقه توانسته بود پدرش را ببیند به پدرش گفته بود مادر الان برای ملاقات می آید . آقای خواستار گفته بود حرفهای اصلی را با مادرت صحبت میکنم.
وقتی پسرم بیرون آمد دیگه به من اجازه ملاقات ندادند. هر چه به آنها گفتم من اجازه ملاقات از دادستان گرفتم و من میبایست ملاقات کنم ولی اجازه ندادند قبلا به من گفته بودند چون با رسانه ها مصاحبه میکنی اجازه ملاقات به تو نمیدهیم هر چه اصرار کردم اجازه ملاقات به من ندادند و برگشتیم.
منبع: @ettehad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar