söndag 14 april 2019

سیامک دهقانی April 13, 2019 قرار گرفتن سپاه در لیست تروریستی ‌امریکا و‌نگرانی مدافعین رژیم ازآن.

قرار گرفتن سپاه در لیست تروریستی ‌امریکا و‌نگرانی مدافعین رژیم از ‌‌آن!‎

سیامک دهقانی
April 13, 2019
قرار گرفتن سپاه در لیست تروریستی ‌امریکا و‌نگرانی مدافعین رژیم از ‌‌آن!‎
دولت امریکا بتاریخ ۹ اوریل ۲۰۱۹ اعلام کرد که سپاه چهارپایان را در لیست سازمانهای تروریتسی می گذارد. بدنبال پخش این خبر ، علاوه بر زهره ترک‌ شدن سردمداران هار و‌درنده خوی حکومت اسلامی -شیعی خامنه ای، تعدادی از جریانات مدافع و پاسدار رژیم که نقاب چپ و کمونیست را بر‌چهره زده اند از  این اقدام ایالات متحده نگران و‌عصبانی شدند و‌«بشدت » انرا محکوم  و محکومتر کردند تا هرچه بیشتر‌  ضایت خاطر‌ مقام معظم رهبری، حضرت افت الله خامنه ای دامت کثافاتو را فراهم اورند! در این میان سازمان‌راه کارگر‌ بسرکردگی‌ سردار پاسدار محمد  رضا شالگونی و سازمان راه کارگر‌ شماره ۲ به لیدری یک مشنگی به اسم حسن حسام ، همراه با سایت حزب بدنام توده گوی سرسپردگی و‌نوکری را  از سربازان بدنام‌امام زمان ربودند! اینان به بهانه  مخالفت با جنگ عملا در کنار سپاه لمپنان بعنوان سپر اصلی رژیم قرار گرفتند. البته حزب حکمتیست نیز بعنوان یک‌جریان صرفا انترنتی نیز موضعی مشابه تفاله های نامبرده گرفت. اینکه تعدادی پیر و پاتال باصطلاح چپ و سوسیالیست ، علیرغم هر اختلاف عقیدتی که با هم داشته باشند،ولی در قبال حمایت از سپاه موضع یکسانی بگیرند‌ را باید از زاویه نفوذ عقاید حکومت اسلامی در میان انها دید.  البته این  جریانات سرکاری و چند نفره طوری به امریکا می تازند که پنداری هزاران قشون رزمی تحت فرمان انهاست!!!
جالب اینجاست که محکوم کنندگان لیست تروریستی امریکا، به این سوال جواب نمی دهند که بالاخره سپاه متجاوزان و‌اشغالگران تحت امر ولی وقیح قاتلین و ادمکشان حرفه ای، تروریستی هست یا نه!؟  اینکه دولت امپریالیستی امریکا بعنوان نماینده سرمایه داری مالی و‌انحصارات هزار سر بدنبال منافع خویش است به هیچکس پوشیده نیست، ولی توجیه جنایات سپاه بعنوان عامل اصلی سرکوب خلقهای ستمدیده از سوی کسانی که ماسک و‌نقاب سوسیالیستی و‌چپ  بر چهره زده اند تهوع اور  و‌ مسخره است. اما بدتر از تمامی اینها ، وضعیت گهی و بویناک شاهزاده  رضا پهلوی است که طی چند سال گذشته از پاسداران ارتجاع اسلامی‌با تمام وجود دفاع کرده است، تا جاییکه وقتی زمزمه های‌قرار گرفتن سپاه در لیست تروریستی امریکا اوج گرفته بود، بچه خرفت و‌ خنگ  شاهنشاه عاری از مهر ، به مانندگان عقب ماندگان ذهنی وارد میدان شد و‌سپاه را بخشی از مردم ایران معرفی کرد که در زمان جنگ هشت ساله(بخوان جنگ ارتجاعی خمینی بر علیه عراق) از «تمامیت ارضی ایران»دفاع کرد بود و‌هم اکنون نیز  پیونده و‌ارتباطات خوب و‌حسنه ای میان ایشان و‌برخی فرماندهان سپاه وجود دارد.به همین  دلیل سپاه نبایستی در لیست سازمانهای تروریستی امریکا قرار بگیرد!
بقول‌ شاعر‌انقلابی، فرخی یزدی که توسط‌  دزخیمان رضا شاه گنده‌‌به قتل  رسید:
شاه و شیخ و شحنه درس یک مدرس خوانده اند!
قیل و قال و جنگ شان هم از ره نیرنگ بود!
هم‌اینک‌نیز‌قیل و‌قال بچه ننر شاه مرده با شیخ بچه باز  و هرجایی،  برای خر کردن و‌فریب عده ای در داخل و‌خارج است تا هر‌بیشتر بر‌عمر نکبت بار جمهوری اسلامی بیفزایند.
براستی ،طرفداران رژیم اسلامی و هواداران نظام سلطنتی٫چنان در هم تنیده و ادغام شده اند که شناخت انها از یکدیگر کارهرکسی نیست و‌به مهارت بالایی در شناسایی خران حزب اللهی از الاغان شاه اللهی نیاز هست!
باری! بعد از ۹ً اوریل ۲۰۱۹  که سپاه در لیست تروریستی امریکا قرار گرفت،ًمعلوم نیست شاه رضا پهلوی  چگونه می خواهد از یک‌سازمان تروریستی حمایت کند !  شاهزاده نیز بمانند سربازان بدنام امام زمان درخارج کشور،بدجوری‌مثل خر در لای و‌لجن  پاسداران مرگ و تباهی گیر  کرده است!
به هر حال،ًاین اخر و‌عاقبت جریانات و‌کسانی است که در عشق به رژیم ونفرت از سازمان مجاهدین خلق ایران، روزگار‌ را یک‌طوری سر میکنند! بقول‌فرهاد خواننده:
با اینا زندگی رو سر «می کنن»!
با اینا خستگی رو در « می کنند»!


سیامک دهقانی

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar